Wednesday, February 22, 2023

22nd Feb. Anpanman Cups & Music Book アンパンマンコップとミュージックブックだぞ

Anpanman Cups & Music Book

2月22日 アンパンマンコップとミュージックブックだぞ

 

 


I dried clothes inside,

  洗濯物を室内に干して、

 

 

 

ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm.

  防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

Kaito went to nursery school,

  Kaitoマンは保育園に行って、

 

 

 

I went to school earlier than usual because of a school bus duty,

  スクールバス当番でいつもより早く学校に行き、

 

 

 

Ichina and Tamami went for a walk.

  Tina姫とTamamiさんは散歩に行きました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

On the way back, I saw the beautiful illumination in front of Wingroad Shopping Center.

  帰りにウィングロード前でキレイなイルミネーションを見ました。

 

 

 

Ichina was playing with Anpanman cups and Kaito was watching tablet PC.

  Tina姫はアンパンマンコップで遊んでいて、Kaitoマンはタブレットを見ていました。

 

 

 

After dinner,

  夕食後、

 

 

 

Ichina listened to Anpanman songs with the Anpanman music book.

  Tina姫はミュージックブックでアンパンマンの歌を聞きました。

 

 

 

We watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment