Friday, February 3, 2023

3rd Feb. Trampoline, Microphone, Cup and Ball, Window Wiper トランポリン・マイク・けん玉・窓拭きワイパーだぞ

Trampoline, Microphone, Cup and Ball, Window Wiper

2月3日 トランポリン・マイク・けん玉・窓拭きワイパーだぞ

 

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm.

  防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

Ichina kept balance on an Anpanman trampoline,

  Tina姫はアンパンマントランポリンでバランスをとって、

 

 

 

bit a toy microphone,

  おもちゃのマイクにかぶりついて、

 

 

 

practiced cup and ball then

  けん玉練習をして、

 

 

 

ate breakfast with Kaito and Tamami.

  Kaitoマン兄ちゃん、Tamamiさんと一緒に朝食を食べました。

 

 

 

After I and Kaito left home, Ichina cleaned rooms with this window wiper, haha.

  Torojiro先生とKaitoマンが家を出た後、Tina姫は窓拭きワイパーで部屋の掃除をしました()

 

 

 

I danced together with my student at a balcony.

  バルコニーで生徒と一緒に踊りました。

 

 

 

On the way back, I saw the beautiful illumination.

  帰りにキレイなイルミネーションを見ました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment