Monday, February 6, 2023

6th Feb. Volleyball, Chinese Stove バレーボール・中国のストーブだぞ

Volleyball, Chinese Stove

2月6日 バレーボール・中国のストーブだぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and our farm.

  防犯カメラ、プール、畑を確認しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up, played at a living room then

  Tina姫とKaitoマンは起きて、居間で遊んで、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

When I came back home, Ichina was waiting for me at the entrance.

  家に帰った時、Tina姫が玄関で待っていました。

 

 

 

I played volleyball together with Kaito at a yard.

  Kaitoマンと庭でバレーボールをしました。

 

 

 

Ichina tidied up the shelf of kitchen.

  Tina姫は台所の棚をきれいにして、

 

 

 

Kaito played shogi, Japanese chess, until dinner time.

  Kaitoマンは夕食時間まで将棋をしました。

 

 

 

We watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

 

 

 

I bought this questionable stove from China, on the Internet, for US$12.

  ネットで中国からこの怪しげなストーブを買いました。1500円位でした。

 

 

 

Maybe it works.

  多分機能してくれるでしょう()

No comments:

Post a Comment