Thursday, April 9, 2020

9th Apr. Choice 選ぶぞ

Choice
日 選ぶ










Kaito gave Tamami a send-off in the morning.
  KaitoマンはTamamiさんを見送りました。





He played at the kids park as usual.
  いつも通りキッズパークで遊びました。





On the way to his nursery school, we watched Anpanman DVD.
  保育園の道中アンパンマンを見ました。





We watched 2 commuter trains then
  2本の通勤電車を見て、






walked to his nursery school.
  保育園へ歩いて行きました。





We had a meeting with the new teachers transfered to our grade this school year.
  新年度この学年に来た先生方との顔合わせ会がありました。Torojiro先生は変わりません。





We jogged in the meeting.
  会の後走りました。





We set the aim of our classroom and set their personal aim.
  今年度の学級目標を決めました。「げんき・ゆうき・だいすき2くみ」です。個人目標も決めました。





Following that we went for a walk to the Hourinji Temple.
  その後、宝輪寺へ散歩に行きました。





On the way back home, I watched a commuter train with Kaito.
  帰りにKaitoマンと通勤電車を見ました。





Kaito clapped his hands with watching PLUTO song.
  Kaitoマンはプルートの歌を見ながら手を叩きました。






Disney Worlds of English program has 24 CDs. Since I made its title pictures sheets, Kaito can choose what he want to watch easily.
  DWEは24枚のCDがあるのですが、Torojiro先生がタイトルをまとめた写真集を作ったので、Kaitoマンは簡単に見たい物を選べます。

No comments:

Post a Comment