Monday, April 6, 2020

6th Apr. Sit on a rocking chair ロッキングチェアに座るぞ

Sit on a rocking chair
日 ロッキングチェアに座る







Ted bear was sitting on a rocking chair in the morning.
  朝、テッドくまさんがロッキングチェアに座っていました。




Kaito said Good-bye to Tamami then
  KaitoマンはTamamiさんにバイバイを言って、





played at the kids park.
  キッズパークで遊びました。





We waved hands to two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車に手を振りました。




 
I worked hard as usual.
  いつも通り一生懸命働きました。




 
Todays lunch.
  今日の昼食





We prepared for an entrance ceremony.
  入学式の準備をしました。






Kaito sat on a rocking chair,
  Kaitoマンはテッドくまさんと一緒にロッキングチェアに座って、






ate bread and
  パンを食べて、






had a massage.
  マッサージをうけました。

No comments:

Post a Comment