Sunday, April 5, 2020

5th Apr. Fast Slide 速いそりだぞ

Fast Slide
日 速いそりだぞ








I jogged in the morning to the huge house via lake Midori-ko.
  朝みどり湖軽油でデカイ家まで走りました。




It was very cold.
  とても寒かったです。




Kaito helped me preparing a bath.
  Kaitoマンはお風呂の準備の手伝いをしてくれました。




I waxed skies.
  スキーにワックスをかけました。


 
Since I have a lot of skies, it took me more than an hour.
  たくさんスキーがあるので1時間以上かかりました。




 
Todays lunch.
  今日の昼食 小木曽製麺 木祖村らしいですねぇ~やぶはらスキー場の村ではないか!




We played at Yoshikawa Park. Kaito is 3 years old so compared with elder kids, his movement on playground equipments is slower,
  芳川公園で遊びました。Kaitoマンは3歳なので、年上の子たちに比べると遊具での動きは遅いです・・・




but when he played on a slide, he is much faster than the others. Maybe thanks to ski training.
  が、滑り台になると、やたらと速いのです。躊躇なく突っ込んで行きます。多分スキーのお陰でしょう。エキスパートコースの方がよっぽど急ですので・・・。
20200405_143949 Fast Slide at Yoshikawa Park 1
https://youtu.be/Vp4gqpmD__0
20200405_143759 Fast Slide at Yoshikawa Park 2
https://youtu.be/-sQMS-W1pgU




Following that we visited the farniture shop.
  その後、ニトリに行きました。


 
Kaito placed Anpanman chocolates side by side.
  Kaitoマンはアンパンマンのぺろぺろキャンディーを並べました。




We watched Anpanman English DVD.
  アンパンマンの英語DVDを見ました。


 
I replenished PC printer inks.
  プリンタインクを補充しました。

No comments:

Post a Comment