Sunday, April 19, 2020

19th Apr. Walk to school 学校へ歩いて行くぞ

Walk to school
19日 学校へ歩いて行く








I jogged with flower viewing in the morning.
  朝、お花見をしながら走りました。




Due to the corona virus, there are only a few cars parking at Midoriko service area.
  コロナの影響でみどり湖サービスエリアにはほんの少しの車しか停まっていません。







I visited the huge house via the lake Midoriko. I saw a lot of beautiful cherry blossom here.
  みどり湖経由でデカイ家に行きました。ここでたくさんのキレイな桜を見ました。







I can see the huge house from the look out point.
  この展望台からデカイ家が見えます。







Train and cherry blossoms.
  電車と桜







On the way back, I walked to the school, Kaito will enter in 3 years, from the huge house. It takes me 25 minutes, 1.5 miles.
  帰り道、デカイ家からKaitoマンが3年後に入学する学校まで歩きました。大人で25分、2.5kmです。長野県としてはそれほど遠くありません。






Following that we played with balls.
  その後、ボールで遊びました。







Kaito wiped a table.
  Kaitoマンはテーブルを拭きました。







After that I changed tires from snow tires to summer tires, changed ski carrier to bicycle carrier.
  それからタイヤをスタッドレスから夏タイヤへ、キャリヤをスキーから自転車に換えました。







I washed them.
  洗いました。






I disposed of my vacation house because its too decrepit.
  別荘を処分しました。ひどく古くなったからです。





 
Kaito played on a slide.
  Kaitoマンは滑り台をしました。






Now, light oil is very cheap.
  今軽油がとても安いです。

No comments:

Post a Comment