Thursday, April 16, 2020

16th Apr. About 3 hours 3時間位だぞ

About 3 hours
16日 3時間位だぞ








Kaito played with the bigger swing then
  Kaitoマンは大きなブランコで遊んで





saw Tamami off.
  Tamamiさんを見送りました。





After that he played with the smaller one.
  それから小さい方のブランコで遊びました。






Kaito imitated PLUTO face.
  Kaitoマンはプルートの顔を真似しました。






We waved hands to two commuter trains then
  2本の通勤電車に手を振って、





I watched the commuter train on the way.
  道中この通勤電車を見ました。






There are a lot of beautiful cherry trees around my school.
  学校の近くにたくさんのキレイな桜があります。






Suddenly one teacher, who belongs to farming team, asked me to make a shelf. I started producing them.
  突然、農耕班の先生が棚を作って欲しいと言ったので、作り始めました。







I finished two shelfs about 3 hours.
  2つの棚を3時間位で仕上げました。




 
Finnally I set them at a warehouse.
  最後に倉庫に設置しました。






I am going to produce 5 rocking chairs from now.
  今から5台のロッキングチェアを作ります。






I picked Kaito up at his nursery school and waved hands to the freight train Blue Thunder.
  Kaitoマンを保育園でお迎えして、ブルーサンダーに手を振りました。





Kaito played on the floor.
  Kaitoマンは床の上で遊びました。

No comments:

Post a Comment