Monday, April 27, 2020

27th Apr. Wine Table ワインテーブルだぞ


Wine Table
4月27日 ワインテーブルだぞ
  










In the morning, Kaito saw Tamami off.
  KaitoマンはTamamiさんを見送りました。






He played at the kids’ park.

  キッズパークで遊びました。




On the way to nursery school, Kaito cheered for his favorite character Baikinman on TV.
  保育園への行き道、Kaitoマンはテレビを見て大好きなバイキンマンの応援をしました。
We watched two commuter trains then walked to his nursery school as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見て、保育園に歩いていきました。





I had to work at home so I prepared to fix and varnish the table that made from wine barrel wood. I’m using it more than 1 year.
  在宅勤務だったので、ワイン樽で作ったテーブルの修復とニス塗り準備をしました。1年以上使っています。




I picked Kaito up earlier than usual then waved hands to the commuter train.
  いつもより早くKaitoマンのお迎えに行って、通勤電車に手を振りました。





Kaito sat on the wine table with Ted bear.
  Kaitoマンはテッドくまさんとワインテーブルに座りました。

No comments:

Post a Comment