Friday, April 24, 2020

24th Apr. 80 Timbers 80本の材木だぞ

80 Timbers
4月24日 80本の材木だぞ







We played with balls at a stairway. It’s dangerous but is funny.
  階段でボール遊びをしました。危険ですが楽しいです。




While Kaito was watching Anpanman DVD,
  Kaitoマンがアンパンマンを見ている間に





I prepared timbers for rocking chairs then
  ロッキングチェアの材木を準備して、



painted them almost all day long because I had to work at home today.

  在宅勤務だったので、ほぼ一日中それらを塗っていました。







I finished about 80 timbers. I did it!
  約80本仕上げました。がんばりました。



Kaito brushed his teeth with Tamami and Ted bear.
  KaitoマンはTamamiさん、テッドくまさんと一緒に歯を磨きました。

No comments:

Post a Comment