Tuesday, April 14, 2020

14th Apr. Bear Teeth くまさんの歯だぞ

Bear Teeth
14日 くまさんの歯だぞ









Kaito brushed Ted bears teeth after breakfast.
  Kaitoマンは朝食後、テッドくまさんの歯を磨きました。





Kaito saw Tamami off then
  Tamamiさんを見送って





played at the kids park.
  キッズパークで遊びました。






Kaito clapped his hands with watching PLUTO song in my car.
  Kaitoマンは車の中でプルートの歌を聴きながら手を叩きました。





We waved hands to two commuter trains then walked to his nursery school.
  2本の通勤電車に手を振って、保育園に歩いていきました。






Today, my students can come to school.
  今日生徒たちが学校に登校できます。






We jogged in the morning.
  朝走りました。






We planted flower seedlings in our flower bed.
  花壇に花を植えました。






We started making decorations for our aim of classroom.
  学級目標の飾り作りを始めました。




 
Because of the corona virus, we are forced to close school again. Oh man!
  コロナの影響でまた学校が休校になりました。なんてこった~




 
Kaito's body condition is getting better.
  Kaitoマンの体調はよくなっています。

No comments:

Post a Comment