Friday, April 17, 2020

17th Apr. Z  Zだぞ

Z
4月17日 Zだぞ




Kaito saw Tamami off in the morning.

  Kaitoマンは朝Tamamiさんを見送りました。



He played at the kids’ park.

  キッズパークで遊びました。



We waved hands to two commuter trains then walked to nursery school as usual.
  2本の通勤電車に手を振って、保育園に歩いて行きました。





I saw a lot of beautiful cherry blossoms around my school.
  学校付近でたくさんきれいな桜を見ました。



I disassembled 2 wine barrels then started making timbers of rocking chairs and tables made from wood of wine barrel.
  2つのワイン樽を解体し、ロッキングチェアとワインテーブルの材木を作り始めました。





We prepared a lot of things, though students cannot come to school.
  生徒たちは来られませんが、たくさん準備をしました。





After nursery school, Kaito always checks this box, that they deliver food stuff, then brings the stuff to Tamami.
  保育園の後、Kaitoマンはいつも食材が届く箱をチェックして、Tamamiさんに運びます。






When we were watching this English DVD,
  この英語DVDを見ている時、





Kaito made Z with the actors in the movie.
  Kaitoマンは役者と一緒にZを作りました。



This is V.
  これはVです。
  




Kaito is funny boy.
  Kaitoマンはおもしろい少年です。

No comments:

Post a Comment