Saturday, April 25, 2020

25th Apr. No One There 誰もいないぞ

No One There
25日 誰もいない








I jogged in the morning with flower viewing.
  朝花見をしながら走りました。




On the way, I visited the huge house then
  道中デカイ家を訪れ




found a diaper. Why?
  おむつをみつけました。なんで??




We can see the beautiful North Japan Alps from the huge house.
  デカイ家からキレイな北アルプスが見られます。




We can see the Alps and huge house from the observation deck.
  展望台から北アルプスとデカイ家が見られます。



 
The Alps, Cherry blossom and Train.
  北アルプス、桜、電車




 
It was fine today.
  今日は晴れでした。




Kaito watched Anpanman DVD and
  KaitoマンはアンパンマンDVDを見て、





I varnished timbers.
  Torojiro先生は材木にニスを塗りました。





After lunch, Kaito ete an Anpanman chocolate Melon Panna
  昼食後、Kaitoマンはメロンパンナのペロペロキャンディーを食べました。







Following that we visited Osakada-Park.
  その後、小坂田公園に行きました。




Due to the corona virus, there was no people at the park.
  コロナの影響で誰もいませんでした。



Kaito can read two-digit numbers.
  Kaitoマンは2桁の数字が読めます。




Kaito looked up these beutiful cherry blossom.
  Kaitoマンはキレイな桜を見上げました。




This is the park beside my jogging course. I havent seen any kid playing at the park. Of course there is no one playing at the park today.
  この公園はジョギングコースの近くですが、子どもが遊んでいるのを見たことがありません。もちろん今日も誰も遊んでいませんでした。





We walked to the other park. Kaito is the first kid whom I saw playing at the park.
  他の公園に歩いて行きました。Torojiro先生が、ここで遊んでいる子どもを見たのはKaitoマンが初めてです。コロナの影響ではありません。





Since here is the private kids park, Kaito mostly uses these playground equipments alone.
  ここはプライベートキッズパークなので、Kaitoマンは基本遊具を1人で使います。贅沢です。

No comments:

Post a Comment