Tuesday, April 7, 2020

7th Apr. Shinkansen Clock 新幹線の掛時計だぞ

Shinkansen Clock
日 新幹線の掛時計だぞ







Kaito saw Tamami off then
  KaitoマンはTamamiさんを見送って




played at the kids park in the morning.
  キッズパークで遊びました。




We watched two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見ました。




 
Teachers have to check our body temperature every morning because of corona virus.
  先生たちはコロナの影響で毎朝体温を測らなければなりません。





We had a short entrance ceremony
  短い入学式を行いました。





Todays lunch
  今日の昼食





When Kaito was playing with Ted bear,
  Kaitoマンがテッドくまさんと遊んでいる時、




Shinkansen clock and DVD were delivered from my aunt in Osaka.
  新幹線の掛時計とDVDが大阪の伯母より届きました。





Thank you very much! Kaito really likes it.
  ありがとうございます。Kaitoマンはとても気に入りました。

No comments:

Post a Comment