Monday, April 13, 2020

13th Apr. Poor Health 体調不良だぞ

Poor Health
13日 体調不良だぞ







Although Kaito saw Tamami off as usual, he didnt played at the kids park.
  KaitoマンはTamamiさんをいつも通り見送りましたが、キッズパークで遊びませんでした。


 
When we were watching trains, Kaito said I feel cold... so I called to Tamami then went back home.
  電車を見ている時、Kaitoマンが「寒い」と言ったのでTamamiさんに電話して、家に戻りました。


 
Tamami decided to stay home for Kaito. Take care.
  TamamiさんがKaitoマンのため、家にいることになりました。





 
I worked hard at school.
  学校で頑張って働きました。


 
I added garlic to my lunch. Its good for my body.
  昼食にニンニクを入れました。コロナもインフルもこれで大丈夫です。Kaitoマンも早くニンニクを始めたらいいと思います!






When I came back home, Kaito was playing together with Gaikocchan (dacing skeleton) and Ted bear.
  家に帰った時Kaitoマンは、がいこっちゃん、テッドくまさんと一緒に遊んでいました。

No comments:

Post a Comment