Wednesday, April 15, 2020

15th Apr. Two PLUTO Songs 2曲のプルートの歌だぞ

Two PLUTO Songs
15日 2曲のプルートの歌だぞ









Kaito slid Ted bear across the floor to me.
  Kaitoマンはテッドくまさんを滑らせてきました。





He watched DWE on the way to his nursery schoool.
  保育園の行き道にDWEを観ました。





We saw two commuter trains off then
  2本の通勤電車を見送って




walked to nursery school as usual.
  保育園へいつも通り歩いていきました。





Now cherry trees are in full bloom.
  桜は今満開です。





 

Although students dont come to school, we have school lunch because school has closed suddenly so teachers have to eat school lunch not to waste it.
  生徒たちは学校に来れませんが、給食はあります。突然休校になったので、職員は無駄を出さない為に給食を食べます・・・。







On the way back from nursery school, we watched Kaitos favorite freigh train Blue Thunder.
  保育園からの帰りに、Kaitoマンが好きな貨物列車ブルーサンダーを見ました。
20200415_181414 Blue Thunder
https://youtu.be/pBcrUdstJTU





Kaito watched PLUTO song in my car then watched Happy Birthday PLUTO song at home.
  Kaitoマンは車でプルートの歌を見て、家でハッピーバースデープルートの歌を見ました。

No comments:

Post a Comment