Friday, April 10, 2020

10th Apr. Clinical Thermometer 体温計だぞ

Clinical Thermometer
10日 体温計だぞ








Kaito sleeps with Ted bear.
  Kaitoマンはテッドクマさんと寝ます。


 
Kaito played at the kids park then
  キッズパークで遊んで、


 
saw Tamami off as usual.
  いつも通りTamamiさんを見送りました。




These two commuter trains, we always watch, are rarely delayed.
  いつも見ている2本の電車はめったに遅れません。出勤前なのでありがたい。


 
Kaito has become used to his new entrance of his new classroom.
  Kaitoマンは新しい教室の新しい入口に慣れてきました。




Todays lunch. Yes we are forced to close school due to the corona virus.
  今日の昼食。はい、コロナのお陰で休校になりました・・・。


 
We cannot make our aim of classroom for a while.
  しばらく学級目標を作られません・・・。




Kaito watched new English DVD I rent from the Internet rantal shop.
  Kaitoマンはネットレンタルで借りた英語DVDを見ました。


 
We checked Kaitos body temperature. We are scared of the corona virus.
  Kaitoマンの体温を測りました。コロナは怖いです。

No comments:

Post a Comment