Tuesday, April 28, 2020

28th Apr. Varnish, Painting, Repair ニス・塗装・修復だぞ

Varnish, Painting, Repair
28日 ニス・塗装・修復だぞ









Kaito saw Tamami off then
  KaitoマンはTamamiさんを見送って、




played at the kids park.
  キッズパークで遊びました。




We watched two commuter trains then
  2本の通勤電車を見て、


 
walked to nursery school.
  保育園まで歩いて行きました。





I worked very hard.
  一生懸命働きました。


 
I varnished the table Im using at home,
  家で使っているワインテーブルをニス塗りして、


 
painited these new tables,
  2台のテーブルを塗装して、




repaired Kaitos stairs of slide and
  Kaitoマン滑り台の階段を修復して、




fixed work table.
  作業机を修理修正しました。






Kaito was reading books when I came back home.
  家に帰った時、Kaitoマンは本を読んでいました。

No comments:

Post a Comment