Sunday, April 26, 2020

26th Apr. Anpanman & DVD アンパンマンとDVDだぞ

Anpanman & DVD
4月26日 アンパンマンとDVDだぞ









Last night I left these timbers outside to dry them.
  昨夜、乾かす為に材木を外に置いておきました。



I jogged to my favorite traditional house.
  古民家まで走っていきました。




On the way back, I went up on the steep slope.
  帰り道に急な坂を上りました。




I took the new course beside Shiojiri Inter Change of the highway.
  塩尻インター付近の新しいコースを通りました。
 

 

I saw these beautiful cherry flowers.
  キレイな桜の花を見ました。
 



Following that I varnished another timbers almost all day long then dried them outside.
  その後、ほぼ1日中、材木をニス塗りして、外で乾かしました。




I think Kaito looks like Anpanman but he says “I look like Baikinman (Anpanman’s enemy)” maybe because Baikinman is genius at ski in DVD Kaito has.
  Kaitoマンはアンパンマンに似ていると思うのですが、Kaitoマンは「Kaitoさんはバイキンマンに似てる」と言います。多分持っているDVDの中でバイキンマンは天才スキーヤーだからです。




Since we were short of DVDs, I bought them at the shop.
  DVDが不足していたので買いました。エディオンはコロナ短縮営業でしたが、ヤマダは1時間長かったので、間に合いました。ヤマダの勝ち!




Kaito sat on my handmade rocking chair with Ted bear.

  Kaitoマンはテッドくまさんと一緒にロッキングチェアに座りました。

No comments:

Post a Comment