Saturday, April 11, 2020

11th Apr. Mobile Phone, Home Inspection 携帯電話・ホームインスペクションだぞ

Mobile Phone, Home Inspection
11日 携帯電話・ホームインスペクションだぞ









I jogged in the morning.
  朝走りました。




There used to be a traditional house. It became the new house.
  かつて古民家がありましたが、新しい家になりました。


 
Ted bear was holding a game machine then
  テッドくまさんがゲーム機を抱いていて、




Kaito took it and pretended to call up.
  それを取り上げ、電話をかけるふりをしました。






I visited the huge house and had home inspection.
  デカイ家を訪れ、専門業者さんのホームインスペクションを受けました。




They checked inclination of floors,
  床の傾き




cracks on the outer walls,
  外壁の亀裂





whether doors open and shut smoothly or not and so on.
  ドアの立て付けなどを見ました






It took us more than 5 hours maybe because the house is huge size. The result was Newly-built house level
  多分デカイ家だからか、3時間程度と言われていたのが、5時間以上かかりました。結果は新築レベルの数値でした。




Following that we visited Matsumoto then enjoyed shopping.
  その後、松本へ行って、買い物を楽しみました。





Kaito used it not as a mobile phone but as a game machine.

  Kaitoマンは携帯としてではなく、ゲーム機として使いました。

No comments:

Post a Comment