Wednesday, April 8, 2020

8th Apr. Opening Ceremony, Full Bloom 始業式・満開だぞ

Opening Ceremony, Full Bloom
日 始業式・満開だぞ








Kaito said Bye-bye to Tamami when she left.
  KaitoマンはTamamiさんが出発の時、バイバイを言いました。





He played at the kids park as usual.
  いつも通りキッズパークで遊びました。





We waved hands to two commuter trains.
  2本の通勤電車に手を振りました。





The cherry trees at Kaitos nursery school are in full bloom now.
  Kaitoマン保育園の桜は満開です。





We managed to start the first term of school. I take charge of the eldest class, the 3rd grade of high school.
  何とか新学期をスタートさせました。12学年の最上級生、高等部3年生を3年目として担当させていただきます。今年も引き続き名ばかり学年主任として、学年11名の先生たちとがんばります。




 
Todays lunch. We start school lunch tomorrow.
  今日の昼食。明日から給食です。





On the way back home, we watched Kaitos favorite freight train Blue Thunder.
  帰りにKaitoマンが好きなブルーサンダー貨物列車を見ました。






We watched Anpanman DVD before dinner.
  夕食前にアンパンマンDVDを見ました。

No comments:

Post a Comment