Monday, November 11, 2019

11th Nov. Kaito's Shelf Kaitoマンの棚だぞ

Kaito's Shelf
1111日 Kaitoマンの棚だぞ









We saw two commuter trains off in the morning.
  2本の通勤電車を見送りました。
191111_073243 Two commuter trains passed under our bridge
https://youtu.be/It1RGxlegmQ


 
At school I pumped up a huge rubber ball with an air compressor.
  学校で、大きなバランスボールをコンプレッサーで膨らませました。




I made a lot of legs of lower dining tables.
  たくさんチャブ台の脚を作りました。




I started making Kaitos shelf.
  Kaitoマンの棚を作り始めました。


 
I watched the display showing All One.
  全部1を見ました。

No comments:

Post a Comment