Friday, November 15, 2019

15th Nov. Delivery 配達だぞ

Delivery
1115日 配達だぞ



Kaito was watching Thomas & Friends on tablet PC.
  Kaitoマンはタブレットでトーマスを見ていました。




It was fine today.
  今日は晴れでした。




We made dumplings from Japanese white radish.
  大根でお団子を作りました。


 
I put the special parts on Kaitos shelf then
  Kaitoマンの棚に特別なパーツを付けて、


 

delivered a rocking chair to my colleague who bought it and lives near my house.
  ロッキングチェアを購入してTorojiro先生の近所に住んでいる同僚の先生へ届けました。


 
Following that I delivered Kaitos shelf to my house.
  それからKaitoマンの棚を家へ届けました。




Kaito and Tamami were very pleased because its cool and if we buy it maybe it costs more than US$ 100.
  KaitoマンとTamamiさんはとても喜びました。かっこよく出来たのと、買えば多分1万円以上するからです。建築業者から運ばれてくる無料の廃材で、さらに授業で使わないその切りカスを使っているのでタダです。しかも自分の技術が上がる!!良いことしかありません(笑)

No comments:

Post a Comment