Sunday, November 24, 2019

24th Nov. Trekking along discontinued line 廃線トレッキングだぞ

Trekking along discontinued line
1124日 廃線トレッキングだぞ




Kaito watched Thomas & Friend then
  Kaitoマンはトーマスを見て、




played with building blocks.
  ブロックで遊びました。




I visited Super Sports Xebio then bought season ticket of Yabuhara Ski Field.
  ゼビオへ行って、やぶはら高原スキー場のシーズン券を買いました。




Around 12:30, I arrived at Akashina railway station.
  12時半頃、明科駅に着きました。




I met up with Ikumi and Kazuki then started trekking along discontinuted line.
  Ikumi先生、Kazuki先生と待ち合わせ、廃線トレッキングを始めました。




7 years have passed since last time I visited here.
  前回来た時から7年が経過していました。

2011
https://yamanekotorojiro2.blogspot.com/2011/11/26th-nov-trekking-along-discontinued.html
2012
https://yamanekotorojiro2.blogspot.com/2012/11/4th-nov-discontinued-line-treckking_4.html





The course was the same as last time I visited.
  コースは前回訪れた時と同じでした。



There are a lot of ruins beside the road.
  道付近にはたくさんの遺跡があります。





After 2 hours, we got to the end of the course. Discontinued line is attractive.
  2時間後コースの終わりまでたどり着きました。廃線は魅力的です。


 
On the way back, we went on a roadway so it took us 20 minutes to go back.
  帰りは車道を走ったので20分で戻ってきました。




We will do another activity as a bicycle club by March next year. Im going to start skiing soon.
  自転車部としての活動を来年3月までに行います。そろそろスキーを始めます。





No comments:

Post a Comment