Tuesday, November 26, 2019

26th Nov. Special parts for drive recorder ドライブレコーダーの特殊部品だぞ

Special parts for drive recorder
1126日 ドライブレコーダーの特殊部品だぞ







Kaito played on a slide.
  Kaitoマンは滑り台をしました。




We saw two commuter trains off as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見送りました。




I made a low dining table and chacked its manual.
  チャブ台を作って、手順表を確認しました。


 
We made firewood from newspaper.
  新聞紙から薪を作りました。




The special equipmant for GoPro camera is very long.
  GoPro用の特殊装置はとても長いです。


 
I set up the new drive recorder but there isnt suitable parts of a rear camera for my car so...
  ドライブレコーダーを設置しましたが、自分の車に適した後ろカメラ用の部品がありませんでした。だから・・・




I made it.
  作りました。無い物は作ればいい!




Its working well.
  良く機能しています。



No comments:

Post a Comment