Thursday, November 14, 2019

14th Nov. Special Parts 特殊な部品だぞ

Special Parts
1114日 特殊な部品だぞ




Kaito played with a swing for 10 seconds.
  Kaitoマンはブランコで10秒間遊びました。




We saw two commuter trains off as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見送りました。




I saw a beautiful rainbow around my school.
  学校付近できれいな虹を見ました。


 
I prepared for puzzle pot stands.
  パズル鍋敷きの準備をしました。




I called on my student who is taking an on-the-job training.
  現場実習中の生徒を訪問しました。




I want to make it at school as a Christmas tree.
  学校でクリスマスツリーとして作りたいです。


 
After school, I made the special parts for hanger then
  放課後、ハンガーの為の特殊な部品を作って、




painted Kaitos shelf.
  Kaitoマンの棚を塗装しました。




Kaito is practicing chopsticks.
  Kaitoマンは箸の練習をしています。

No comments:

Post a Comment