Monday, November 25, 2019

25th Nov. Special Equipment for GoPro GoProの特殊装置だぞ

Special Equipment for GoPro
1125日 GoProの特殊装置だぞ




Kaito watched Thomas & Friends in the morning.
  Kaitoマンは朝トーマスを見ました。




Kaito enjoyed slide, swings and climbing walls.
  Kaitoマンは滑り台、ブランコ、クライミングウォールをしました。




We saw two commuter trains off as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見送りました。


 
I picked one student up at the bus stop.
  1人の生徒をバス停で迎えました。


 
I played the drum at music class with my student.
  生徒と一緒に音楽で太鼓を叩きました。


 
I saw a dentist after work.
  仕事の後、歯医者に行きました。




I bought ski gloves, drive recorder and the special equipment for GoPro.
  スキーグローブ、ドライブレコーダー、GoProの特殊装置を買いました。


 
I cant wait for ski season.
  スキーシーズンが待ち遠しいです。


No comments:

Post a Comment