Wednesday, November 27, 2019

27th Nov. Christmas Tree クリスマスツリーだぞ

Christmas Tree
1127日 クリスマスツリーだぞ




Kaito was watching Thomas & Friends in the morning.
  Kaitoマンは朝トーマスを見ていました。




We watched two commuter trains as usual.
  いつも通り、2本の通勤電車を見ました。


 
Two cameras of driving recorder are working well.
  ドライブレコーダーの2つのカメラは良く働いてくれています。




I visited the workplace one of my students took on-the-job training.
  生徒が現場実習した職場を訪れました。


 
I made a Christmas trees with glue and string experimentally.
  ボンドと紐を使って、クリスマスツリーを試作しました。




I fixed the Christmas tree I made last year.
  去年作ったクリスマスツリーを修理しました。


 
On the way back, I visited my favorite shop PLUS ONE.
  帰りにお気に入りのプラスワンに寄りました。




Maybe Kaito was exhausted so...
  多分Kaitoマンは酷く疲れていたので・・・




He had massage then has recovered from his fatigue.
  マッサージを受け、疲労回復しました。



No comments:

Post a Comment