Sunday, November 17, 2019

17th Nov. Karuizawa 軽井沢だぞ

Karuizawa
1117日 軽井沢だぞ
 


We woke up around 7.
  7時頃起きました。




We ate delicious breakfast then laft for Karuizawa at 9.
  おいしい朝食を食べて、9時に軽井沢へ向け出発しました。




We arrived at Karuizawa at 9:30. We saw a lot of beautiful colored leaves and
  9時半に軽井沢に着きました。たくさんのキレイな紅葉と


 
Christmas trees,
  クリスマスツリーと




and Shinkansen.
  新幹線を見ました。


 
We visit Karuizawa once a year and every time we eat delicious food.
  毎年1回軽井沢に来て、おいしい物を毎回食べます。




We met the famous old man running honey farm.
  有名な蜂ひげおじさんに会いました。




We met Satos elephant in Katuizawa but...it doesnt have sounds.
  Satoのゾウさんに会いましたが・・・音無しでした。
191117_111400 Karuizawa Sato's Elephant, No sound
https://youtu.be/ELQzid98cdI





We had a very good time there.
  楽しい時間を過ごしました。


 
On the way back, I ate thick white noodles at Karuizawa Station.
  帰りに軽井沢駅でうどんを食べました。





There is a kids park in Karuizawa Station owned by Shinano Railway Company.
  軽井沢駅内にしなの鉄道が運営するキッズパークがあります。




Kaito rode on Steam Locomotive by himself.
  KaitoマンはSLに1人で乗りました。
191117_135940 Karuizawa, Shinano Railway, Kids' SL
https://youtu.be/6Ac-VznxACM


 
Following that Kaito watched Shinkansen again then moved back to Shiojiri.
  それからKaitoマンはもう一度新幹線を見て、塩尻に帰りました。





Kaito watched Thomas & Friends at Osaka Station.
  Kaitoマンは大阪駅でトーマスを見ました。

No comments:

Post a Comment