Thursday, November 21, 2019

21st Nov. Kaito's Skies Kaitoマンのスキーだぞ

Kaito's Skies
1121日 Kaitoマンのスキーだぞ





Kaito played with wooden clappers in the morning.
  Kaitoマンは拍子木で遊びました。




He trained his body.
  体を鍛えました。




When we were waiting for trains, Kaito was worried about his feet. A bridge railing was frozen.
  電車を待っている時、Kaitoマンは足元を気にしていました。欄干が凍っていました。




We watched two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の電車を見送りました。

  


 
I visited the workplace where one of my students is taking on-the-job training.Its lunch was terrible as well today. I felt hungry after lunch immediately.
 生徒が現場実習中の職場を訪れました。今日もひどい昼食でした。食後速攻で空腹になりました。これで650円です。コメントのしようがないほどのえげつなさです。



On the way back, I bought Kaitos skies then
  帰りにKaitoマンのスキーを買って、


 
ate another lunch.
  もう一度お昼を食べました。650円をこちらに足せていたらどんなに豪華になっただろうか・・・




I picked Kaito up at his nursery school.
  保育園にKaitoマンのお迎えに行きました。 






Kaito put on skies and adjustable poles. We are ready to go skiing.
  Kaitoマンはスキーと調節可能ストックを身につけました。スキー準備万全です。





Kaito enjoyed dinosaur roller coaster with using wooden clappers.
  Kaitoマンは拍子木を叩きながら恐竜コースターを楽しみました。






No comments:

Post a Comment