Wednesday, November 20, 2019

20th Nov. Wooden, Clappers, Japanese White Radish, Manual 拍子木・大根・手引書だぞ

Wooden, Clappers, Japanese White Radish, Manual
1120日 拍子木・大根・手引書だぞ




Kaito sees Tamami off every morning.
  Kaitoマンは毎朝Tamamiさんを見送ります。




Kaito trained his body.
  Kaitoマンは体を鍛えました。




Following that we watched two commuter trains.
  その後、2本の通勤電車を見ました。




My students harvested a lot of big Japanese white radish yesterday.
  昨日、大量の大きな大根を収穫しました。




I made another manual to make low dining tables.
  チャブ台を作る為の手引書を作りました。


 
We sold our Japanese white radish after school to the teachers. It was sellout immediately.
  放課後、先生たちに大根を売りました。すぐに売り切れました。


 
I made small wooden clappers. Its for Kaito.
  小さい拍子木を作りました。Kaitoマンのためにです。




He likes it.
  気に入りました。

No comments:

Post a Comment