Wednesday, November 6, 2019

6th Nov. Two Rugby Balls 2つのラグビーボールだぞ

Two Rugby Balls
11日 2つのラグビーボールだぞ







Kaito was watching Thomas & Friends gently in the morning.
  Kaitoマンはトーマスを行儀よく見ていました。


 
He played on a slide a little.
  滑り台で少し遊びました。




We waved hands to two commuter trains as usual.
  2本の通勤電車に手を振りました。




We made legs of low dining tables.
  チャブ台の脚を作りました。




We watered plants.
  植物に水をやりました。


 
We sewed a dustcloth.
  ぞうきんを縫いました。


 
We received things from Osaka.
  大阪から物が届きました。




Kaito got the Dr. Yellow Shinkansen looks like a rugby ball.
  Kaitoマンはラグビーボールに似ているドクターイエローを手に入れました。




Kaito did pass practice with a rugby ball.
  Kaitoマンはラグビーボールでパス練習をしました。

No comments:

Post a Comment