Saturday, November 16, 2019

16th Nov. Saku City 佐久だぞ

Saku City
1116日 佐久だぞ



Kaito was lying on his shelf.
  Kaitoマンは棚に寝そべっていました。




I jogged in the morning.
  朝走りました。


 
Tamami put Kaitos toys into the shelf.
  TamamiさんがKaitoマンのおもちゃを棚に入れました。




Kaito watched Thomas & Friends at Osaka Station and at Subway Station.
  Kaitoマンはトーマスを大阪駅と地下鉄で見ました。


 
Kaito took an injextion of flu. He never cried.
  Kaitoマンはインフルゼンザの注射をしました。絶対泣きません。やるなKaitoマン・・・


 
Following that we moved to Saku City.
  その後、佐久市へ行きました。




Saku AEON mall is very big.
  佐久のイオンは大きいです。




Kaito and Tamami moved to an accomodation, I visited the bar then had a drinking party with my old colleagues.
  KaitoマンとTamamiさんは宿へ移動し、Torojiro先生は昔の同僚の先生たちと飲み会をしました。


 
Todays accomodation. We stayed here last year as well.
  今日のホテルです。去年も泊まりました。

No comments:

Post a Comment