Saturday, November 23, 2019

23rd Nov. Headfirst さかさまだぞ

Headfirst
1123日 さかさまだぞ




I jogged in the morning to
  朝走りました。




my favorite traditional house.
  お気に入り古民家までです。




Im trying to find a new course to get to the house.
  古民家までの新しい道を見つけようとしています。




Kaito was watching Thomas & Friends with wearing ski wear and boots.
  Kaitoマンはスキーウェアとブーツを身につけてトーマスを見ていました。




Kaito played on a slide headfirst.
  Kaitoマンはさかさまに滑り台をしました。


 
Our family medical office was closed today.
  今日はかかりつけの診療所が休みでした。




We visited Super Sports Xebio then Kaito played on a slide headfirst.
  ゼビオへ行き、Kaitoマンはさかさまに滑り台をしました。




We had lunch at AEON MALL then
  イオンで昼食を食べ、




Kaito played on a slide headfirst.
  Kaitoマンはさかさまに滑り台をしました。




Kaito likes this place the best.
  Kaitoマンはこの場所が一番好きです。トミカより小さい電車と言います。


 
Kaito found this train and said Shimakaze.  Correct!
  Kaitoマンはこの電車を見つけて「しまかぜ」と言いました。合っています。


 
We bought the limited express Thunder Bird at 100 yen shop.
  100均でサンダーバード(さんばーばーば)を買いました。




No comments:

Post a Comment