Tuesday, November 19, 2019

19th Nov. Glove 手袋だぞ

Glove
1119日 手袋だぞ



Kaito watched Thomas & Friends in the morning.
  カイトマンは朝トーマスを見ました。




Kaito puts on new gloves since today when he goes to nursery school.
  今日からKaitoマンは保育園に行く時に手袋をはめます。




Kaito waved gloved hands to two commuter trains.
  Kaitoマンは2本の通勤電車に手袋をはめた手を振りました。


 
I visited the workplace one of my students is taking on-the-job training. Because their lunch was too frugal,
  生徒の1人が現場実習をしている職場へ行きました。そこの昼食があまりにも、えげつなくしょぼかったので・・・これが650円・・・嫌がらせか?詐欺か??テロか???もう二度と注文しません。


 
I ate lunch again at Katsuya Restaurant.
  かつやでもう一回昼食を食べました。これでも650円・・・。




I picked Kaito up at his nursery school.
  Kaitoマンの保育園へお迎えに行きました。




We played with building blocks then
  ブロックで遊んで、


191119 172832 Kaito is playing with building blocks





watched Thomas & Friend at Osaka Station.
  大阪駅でトーマスを見ました。




Kaito put on plates.
  Kaitoマンは皿を被りました。

No comments:

Post a Comment