Saturday, November 9, 2019

9th Nov. Subway 地下鉄だぞ

Subway
11日 地下鉄だぞ


Kaito was watching Thomas & Friends gently.
  Kaitoマンは礼儀正しくトーマスを見ていました。




I jogged in the morning. We can see beautiful colored leaves now.
  朝走りました。今、キレイな紅葉が見られます。




I havent visited Kimahachi Shokudou Restaurant for a long time.
  きまはち食堂に久しぶりに来ました。


 
I often visit my favorite shop PLUS ONE.
  プラスワンちょくちょく来ます。




Following that we enjoyed soap bubble.
  その後、シャボン玉を楽しみました。




Kaito decided that we call the second floor of my special equipment for massage bed is Osaka Station then
  Kaitoマンは決めました!スリーミーの為の特殊装置の2階は大阪駅で、




the first floor is a subway.
  1階は地下鉄です。

No comments:

Post a Comment