Wednesday, June 5, 2019

5th Jun. Wine Table ワインテーブルだぞ

Wine Table
日 ワインテーブルだぞ



Kaito practiced swings and slide as usual.
  Kaitoマンはいつも通りブランコと滑り台を練習しました。





We saw two trains off as usual.
  いつも通り2本の電車を見送りました。


 
I picked my student up at the bus stop.
  バス停で生徒を迎えました。





Ive started producing the table made from wine barrel timber.
  ワイン樽の木で作るワインテーブルを作り始めました。





They are tearing magazines. It will be useful after graduation.
  雑誌を破っています。卒業後役に立ちます。


 
Kaito went to sleep when I came back home.
  家に帰った時、Kaitoマンは眠りにつきました。

No comments:

Post a Comment