Saturday, June 1, 2019

1st Jun. Pediatrics 小児科だぞ

Pediatrics
日 小児科だぞ



I jogged in the morning.
  朝走りました。


 
Kaito was watching TV on a sofa with holding an Anpanman mat.
  Kaitoマンはソファの上でアンパンマンマットを抱っこしながらテレビを見ていました。





Kaito saw a pediatrician.
  小児科にかかりました。


 
Kaito is very good at sucking.
  Kaitoマンは吸引がとても上手です。





After the pediatrics, Kaito enjoyed trains game.
  小児科の後、電車ゲームを楽しみました。


 
Kaito got the train card.
  電車カードを手に入れました。Kaitoマンは「ひかりレールスター」と言いました。書いてあるのを見るとそのようです。





We took a train from Hirooka to Matsumoto.
  広丘から松本まで電車に乗りました。





We took a bus from Matsumoto railway station to AEON mall.
  松本駅からイオンモールまでバスに乗りました。





At AEON mall we met Tamami finished working.
  イオンモールで仕事を終えたTamamiさんと会いました。





We had lunch together.
  一緒に昼食でした。

No comments:

Post a Comment