Wednesday, June 19, 2019

19th Jun. Suikouen Chinese Restaurant 翠香園だぞ

Suikouen Chinese Restaurant
19日 翠香園だぞ



 
I set Rapit water pistol by Kaitos pillow.
  Kaitoマンの枕元にラピートを置きました。

 



Kaito practiced swings.
  ブランコを練習しました。





Trains pass under our bridge.
  電車は鉄橋の下を通過します。





We finished one rocking chair and I continue producing next one.
  1つロッキングチェアを完成させ、次のを作り続けます。





I visited the workplace one of my students have on-the-job training.
  生徒が現場実習に行く職場を訪れました。


 
I picked Kaito up and then
  Kaitoマンのお迎えに行って、
190619_164105 Midoriko Commuter Train & Azusa




practiced swings and climbing walls.
  ブランコとクライミングウォールの練習をしました。
190619_165349 Swing, Smaller one

190619_165650 Swing, Bigger one, talking





We moved to Matsumoto and ate Chinese food at my favorite Chinese restaurant Suikouen.
  松本へ行き、お気に入りの翠香園で食べました。

No comments:

Post a Comment