Tuesday, June 11, 2019

11th Jun. Kaito's Key Kaitoマンの鍵だぞ

Kaito's Key
11日 Kaitoマンの鍵だぞ




Kaito practiced swings as usual. He asked me to push him.
  Kaitoマンはブランコ練習をしました。押して(あぶな~いする)といいます。





He is a good climber. He gets to the top within 30 seconds.
  上手に登ります。30秒かかりません。





We saw two trains off.
  2本の電車を見送りました。





I visited the workplace where one of my students is taking an on-the-job training.
  1人の生徒が現場実習している職場を訪れました。


 
After school, I made a rocking chair and
  放課後、ロッキングチェアと


 
Kaitos wooden key from wood of wine barrel.
  Kaitoマンの木製鍵を作りました。





Kaito was pleased and tried to open a lot of doors.
  Kaitoマンは喜んで、たくさんのドアを開けようとしました。

No comments:

Post a Comment