Saturday, June 15, 2019

15th Jun. Osaka1 大阪だぞ1

Osaka1
15日 大阪だぞ




Around 6 AM, I arrived in Osaka. Once I visited my aunts house as usual.
  早朝6時頃、大阪について、いつも通り伯母の家に行きました。



 
Around 10 AM, I moved to my parents house by bicycle.
  10時頃実家へ自転車で向かいました。





On the way I ate my favorite Chinese noodles and
  途中に長野の偽物王将にはない、大阪王将のこってりラーメンと





my favorite croquette.
  森田屋のコロッケを食べました。


 
I saw my old high school.
  母校です。





I visited KAWAI Liquor Shop. The owner, Hideo, is following my blog completely. Thank you for visiting YAMANEKOS DIARY every day.
  かわ井酒店さんを訪れました。店主のHideoさんは山ネコの日記を毎日見てくれています。なので、久しぶりに会っても、最近のことも色々知ってくれているのです(笑)
いつもありがとうございます。
 東大阪を訪れた時は、かわ井さんでお酒を買って盛り上がりましょう!






I passed the Hanazono Rugby Stadium. It takes me 5 minutes from my parents house by bicycle. 
  花園ラグビー場を通りすぎました。実家から自転車で5分です。





This September, Tonga and America come to my home town to participate in Rugby World Cup.
  今年9月にトンガとアメリカがワールドカップで花園ラグビー場に来るのです。両方所縁ありまくり、友だちいっぱいの国です。


 
Around 4 PM, I moved to my aunts house in the heavy rain then
  時頃、伯母の家に大雨の中移動して、


 
started alumni association meeting at 6 PM.
  6時に同窓会を始めました。


 
15 people came together and had a very good time. One of my friends showed me the picture taken 2 years ago this meeting. We found that my shirt was the same as this time I wore. Oh, next year I will wear this shirt again haha.
  15名が集まり、楽しい時間を過ごしました。友人の1人が2年前の同窓会で撮った写真を見せてくれました。今回着ている服と同じだと分かりました。お~じゃぁ来年もう一回着よっと~

No comments:

Post a Comment