Wednesday, June 26, 2019

26th Jun. Toy Ninja ピタピタのおっさんだぞ

Toy Ninja
26日 ピタピタのおっさんだぞ










After breakfast Kaito washed his hands.
  朝食の後、Kaitoマンは手を洗いました。





Kaito practiced slide and climbing wall.
  滑り台とクライミングウォールを練習しました。


 
I finished one wine table for the sale.
  販売に向け、1台ワインテーブルを完成させました。





I made the special equipment to make a pot stand.
  なべしき作りの為の特殊装置を作りました。


 
Kaito watched movie with tablet PC.
  Kaitoマンはタブレットで動画を見ました。





Kaito played with the toy ninja which has 4 sticky parts. It can come down the wall itself.
  Kaitoマンはペタペタマン(という商品名らしいですね)で遊びました。Kaitoマンは「ピタピタのおっさん」と呼びます。
https://search.yahoo.co.jp/image/search;_ylt=A2RCL5p54zNdYU4AOBaU3uV7?p=%E3%83%9A%E3%82%BF%E3%83%9A%E3%82%BF%E3%83%9E%E3%83%B3&aq=-1&oq=&ei=UTF-8

No comments:

Post a Comment