Sunday, June 23, 2019

23rd Jun. Relay Marathon リレーマラソンだぞ

Relay Marathon
23日 リレーマラソンだぞ






Kaito was watching TV in the morning.
  Kaitoマンは朝テレビを見ていました。





I visited my favorite old house by bicycle.
  自転車でお気に入りの古民家を訪れ、





moved to Sky Park, park beside an airport,  
  スカイパークへ移動しました。






to participate in relay marathon competition.
  リレーマラソンに参加するためです。





Our team ran 42.195 km, full marathon, with passing the baton.
  チームはバトン(たすき)を渡しながらフルマラソンを走ります。



We were 8-member team so each person ran about 5 km (1 km 5 times) for each.
  8人チームで1人合計5km(1km×5回)走ります。





We finished the race within 3 hours. We achieved sub 3 with 8 members haha.
  3時間以内でゴールしました。8人でサブ3達成です!





Following that we enjoyed BBQ.
  その後バーベキューを楽しみました。





Kaito enjoyed private kids park.
  Kaitoマンはキッズパークを楽しみました。

No comments:

Post a Comment