Monday, June 24, 2019

24th Jun. Train Socks 電車靴下だぞ

Train Socks
24日 電車靴下だぞ



 
We bought a pair of socks for Kaito yesterday. Its one of his favorite train, East i.
  昨日Kaitoマンの靴下を買いました。お気に入りの1つイーストアイです。



Kaito played at the private playground.
  遊び場で遊びました。



We saw two commuter trains off in the morning.
  朝、2本の通勤電車を見送りました。



My students painted varnish on rocking chairs.
  生徒がロッキングチェアにニスを塗りました。


 
Mr. Kamikura, who is a woodworker, called on and helped me making new products.
  木工職人のKamikuraさんが来てくれて、新製品の作製を手伝ってくれました。

No comments:

Post a Comment