Saturday, June 22, 2019

22nd Jun. Private Kids' corner プライベートキッズコーナーだぞ


Private Kids' corner
22日 プライベートキッズコーナーだぞ



I jogged in the morning.
  朝走りました。


 
I participated in the activity of a PTA at Kaitos nursery school. I was mostly weeding grass.
  Kaitoマンの保育園でPTA活動に参加しました。主に草取りをしました。





Kaito trained his physical ability with swings and climbing walls.
  Kaitoマンはブランコとクライミングウォールで身体能力を鍛えました。


 

We moved to Matsumoto city and had Tamamis mothers birthday party.
  松本へ移動し、Tamamiさんの母の誕生日会をしました。


 
Following that we moved to shopping malls then watched passing trains.
  その後、ショッピングモールに行き、通過電車を見ました。
190622_130759 Minami Matsumoto, Azusa

190622_131211 Minami Matsumoto, Azusa

190622_132351 Minami Matsumoto, Azusa





Kaito may start piano.
  ピアノを始めるかも知れません。





I referred to the rocking chair for my handmade rocking chair.
  このロッキングチェアを自分の手作りロッキングチェアの参考にしました。





Kaito never visits shops without using kids corner.
  Kaitoマンは必ずキッズコーナーを使います。





Kaito uses his private kids corner at home everyday.
  Kaitoマンはプライベートキッズコーナーを家で毎日使います。

No comments:

Post a Comment