Tuesday, June 25, 2019

25th Jun. Honeycomb ハチの巣だぞ

Honeycomb
25日 ハチの巣だぞ




Kaito was waving hands at the top of the stairs.
  Kaitoマンは階段の上で手を振っていました。



Kaito practiced swings  
  Kaitoマンはブランコと



climbing walls.
  クライミングウォールの練習をしました。



We waved hands to two commuter trains.
  2本の通勤電車に手を振りました。


 
We jogged in the morning at a gymnasium.
  朝体育館を走りました。


 
We are making a lot of potstands for the sale.
  販売に向けたくさんの鍋敷きを作っています。


 
We have to finish 4 rocking chairs.
  4台ロッキングチェアを仕上げなければなりません。



I removed a honeycomb by
  ハチの巣を


 
the special equipment.
  特殊装置で取り除きました。わっはっは


 
On the way back home, I visited my favorite shop PLUA ONE.
  帰りにお気に入りの店プラスワンへ行きました。



Kaito was brushing his teeth.
  Kaitoマンは歯を磨いていました。

No comments:

Post a Comment