Wednesday, June 12, 2019

12th Jun. Interest 興味だぞ

Interest
12日 興味だぞ




Kaito opened doors with his wooden key.
  Kaitoマンは木製の鍵で扉を開けました。





Kaito practiced swings and climbing walls.
  ブランコとクライミングウォールの練習をしました。





We saw two commuter trains off and waved hands.
  2本の通勤電車を見送り手を振りました。





One of my students is making pot stands.
  1人の生徒は鍋敷きを作っています。



 
I visited the workplace near Matsumoto Airport.
  松本空港近くの職場を訪れました。





When I came back home, Kaito was dancing.
  家に帰った時、Kaitoマンが踊っていました。





Kaito is really interested in garlic. He can call its name Ninniku=garlic
  Kaitoマンはニンニクに興味があります。ニンニクと言えます。

No comments:

Post a Comment