Friday, April 2, 2021

2nd Apr. Song of bush warbler 鶯のさえずりだぞ

Song of bush warbler

日 鶯のさえずりだぞ

 

 

 

 


Kaito saw Tamami off in the morning.

  Kaitoマンは朝Tamamiさんを見送りました。

 

 

 

He played on the long slide with listening to a song of bush warbler.

  鶯のさえずりを聞きながら長い滑り台を滑りました。

20210402_071749 Bush Warbler, Kaito plays on the slide

https://youtu.be/DdThtYs7z38

 

 

 

We need to paint the handmade trampoline soon.

  そろそろ手作りトランポリンを塗装しなければなりません。

 

 

 

We saw one commuter train.

  1本通勤電車を見ました。

 

 

 

I visited the hall near Shiojiri city hall. They had a ceremony for new faces included my graduated student.

  市役所近くのホールに行きました。自分の卒業生を含む新人さんの為のセレモニーを開いてくれました。

 

 

 

On the way to school, I saw beautiful cherry blossoms from my car.

  学校への道中、車内からキレイな桜を見ました。

 

 

 

I have a lot of work to do.

  たくさん仕事があります。

 

 

 

Kaito made a ski field map then

  Kaitoマンはスキー場の地図を作って、

 

 

 

placed them in order.

  順番にならべました。

No comments:

Post a Comment