Friday, April 9, 2021

9th Apr. Run in the wrong direction 逆走するぞ

Run in the wrong direction

日 逆走する

 

 

 

 



Kaito ran after Tamamis car,

  KaitoマンはTamamiさんの車を追いかけて、

 

 

 

said bye-bye to Gaiokcchan train,

  がいこっちゃん電車にバイバイを言って、

 

 

 

played marathon as usual.

  いつも通りマラソンごっこをしました。

 

 

 

A lot of horsetails are coming up in our marathon course.

  マラソンコースにたくさんの土筆が生えてきました。

 

 

 

Kaito is running in the wrong direction on the long slide. It cannot be helped because I havent made its stairway and no one uses this slide except for Kaito.

  Kaitoマンは長い滑り台を逆走しています。でも仕方ありません。Torojiro先生がまだそれの階段を作っていないのと、Kaitoマン以外だれも使いませんので・・・。

 

 

 

Kaito always use this handmade trampoline just before we left home by car, because its located at a carport.

  Kaitoマンはいつも車で家を出る直前にトランポリンをします。何故ならトランポリンがカーポートにあるからです。

 

 

 

Kaito watched Disney World of English then

  DWEを見て、

 

 

 

waved his hand to two commuter trains.

  2本の通勤電車に手を振りました。

 

 

 

We decided who take charge of each classroom duty.

  誰がどの係をやるか決めました。

 

 

 

We went out for flower viewing.

  花見で外出しました。

 

 

 

On the way back, I saw a lot of beautiful cherry blossoms.

  帰り道にたくさんのキレイな桜を見ました。

 

 

 

We watched trains at the bridge near Kaitos nursery school.

  Kaitoマンの保育園近くの橋で電車を見ました。

 

 

 

Kaito watched TV with Ted bears.

  Kaitoマンはテッドくまさん達とテレビを見ました。

 

 

 

 

He ate the long Pockey then

  Kaitoマンは長いポッキーを食べて、

 

 


played with the dinosaur game.

  恐竜ゲームで遊びました。

No comments:

Post a Comment