Tuesday, April 20, 2021

20th Apr. Swing ブランコだぞ

Swing

20日 ブランコだぞ

 

 

 

 




I dried clothes with stretching my back of knees.

  膝裏を伸ばしながら洗濯物を干しました。

 

 

 

Kaito watched TV,

  Kaitoマンはテレビを見て、

 

 

 

played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

swung in swings then bounced on the handmade trampoline. We have two swings at home and Kaito can make it well now.

  ブランコで揺れて、トランポリンで弾みました。我が家には2台のブランコがあって、今はKaitoマンは上手にできます。

 

 

 

Kaito watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

We mop the floor.

  床をモップで掃除しました。

 

 

 

Students like P.E class very much.

  生徒たちは体育授業が大好きです。

 

 

 

After work, I made a lot of cube-shape wood for our kids park.

  仕事の後、キッズパークの為に大量のサイコロの木を作りました。まだまだ足りません・・・。

No comments:

Post a Comment